modelmalaysia16: Hellooo igt tak budak ni yg aku kata budak geo…

:

Hellooo igt tak budak ni yg aku kata budak geo kolej tu,korang ni geo tu geomatika college la.ramai yg tye aku mcm mane aku leh dpt info2,dgr sini budak geomatika nama nuar ke apa.kau kena igt n jgn pcaya kat kawan kau..kau igt kawan kau tu baik sgt ke semua jenis depan muka kau senyum belakang kau dengki,kawan sehidup smati kau tu lah yg matikan kau..tu je satu klu aku bg tahu kat kau,nak klu byak2 nanti biar aku habiskan part aku dulu.aku tetap akan salurkan part2 n part 3.dah smkin kuat tenaga selepas balik dr planet namek.

Posted in Uncategorized

Categories

Friends

Your link could be here.